Засідання проблемної групи «Розвиток медіаінформаційної компете-нтності вчителя історії»

Медіаінформаційна компетентність поєднує у собі комп’ютерну грамотність, ІКТ-грамотність, а також інформаційну складову, яка зосереджена на ключових аспектах сучасного суспільства, заснованого на знаннях: умінні оптимальним чином знаходити, отримувати, вибирати, обробляти, передавати, створювати і використовувати цифрову інформацію. Уміння застосовувати медіаінформаційні технології для знаходження необхідного масиву даних, використовуючи при цьому понятійне та критичне мислення є визначальними у процесі зростання професійної компетентності педагога.

11 червня 2021 року, відповідно до плану роботи Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти, на платформі онлайн-сервісу Google Meet, відбулося засідання проблемної групи «Розвиток медіаінформаційної компетентності вчителя історії». Участь у засіданні взяли понад сорок учителів історії та суспільствознавчих дисциплін закладів загальної середньої освіти Тернопільської області.

З ґрунтовним аналізом досягнень сучасної науки, з медіаінформаційною компетентністю педагога як предметом наукового дослідження, ознайомила учасників засідання доцент кафедри менеджменту та методології освіти Тернопільського ОКІППО, кандидат педагогічних наук Оксана Володимирівна Городецька.

Методист, завідувач відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів Тернопільського ОКІППО Іван Ярославович Букавин визначив можливі шляхи для вдосконалення медіаінформаційної компетентності вчителя історії та суспільствознавчих дисциплін, а також здійснив аналіз навчальних програм курсів за вибором з питань формування медіаграмотності.

Під час засідання розглянуто теоретичні та практичні аспекти формування та розвитку медіаінформаційної компетентності сучасного вчителя історії, правознавства та громадянської освіти з метою сприяння зростанню професійної майстерності педагогічних працівників та активного упровадження в освітній процес. Також учасники засідання розглянули актуальні питання упровадження медіаосвіти та медіаграмотності у закладах загальної середньої освіти Тернопільщини.

ВІРТУАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ КАБІНЕТИ
Нова українська школа
ЗНО
Виховна робота: Сайт, Facebook
Інформаційно-комунікаційні технології
Інклюзивне навчання
Навчально-методичний центр психологічної служби і соціальної роботи
Відділ організаційно-методичної та інформаційно-видавничої діяльності
Еколого-природниче спрямування
Новини МОН України

Корисні ресурси
Офіційне інтернет-представництва Президента України
Верховна Рада України
Комітет з питань науки і освіти ВРУ
Урядовий Портал
Міністерство освіти і науки України
Тернопільська обласна рада
Тернопільська обласна державна адміністрація
Управління освіти і науки ТОДА
Інститут модернізації змісту освіти
Український інститут національної пам'яті
Український центр оцінювання якості освіти
Івано-Франківський регіональний центр оцінювання якості освіти