Про проведення онлайн-наради консультантів центрів професійного розвитку педагогічних працівників, які опікуються роботою з учителями української мови і літератури, та керівників методичних об’єднань учителів української мови і літератури «Компетентнісно орієнтована мовно-літературна освіта: завдання, особливості реалізації, система оцінювання»

Відповідно до плану роботи Тернопільського ОКІППО 21 травня 2021 року на платформі сервісу Google Meet проведено онлайн-нараду консультантів центрів професійного розвитку педагогічних працівників, які опікуються роботою з учителями української мови і літератури, та керівників методичних об’єднань  учителів української мови і літератури «Компетентнісно орієнтована мовно-літературна освіта: завдання, особливості реалізації, система оцінювання».

Мета цього заходу – узагальнити інформацію про особливості реалізації мовно-літературної освіти у 5 – 11 класах, обов’язкові результати начальних досягнень учнів 5 – 11 класів з української мови і літератури, основні положення документів щодо завершення 2020-2021 навчального року й проведення державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури 2021 року; надати рекомендації щодо компетентнісного підходу до підсумкового оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови і літератури  (зміст, форма, тип завдань, критерії оцінювання) та заповнення шкільної документації.

Під час роботи учасникам наради (згідно з попередньою реєстрацією майже 50 осіб) було презентовано інформацію про актуальні питання організації та проведення державної підсумкової атестації у 2020 – 2021 навчальному році, зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури 2021 року (заступник директора з питань зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти Тернопільського ОКІППО Шайнюк Ю. Ч.), особливості реалізації мовно-літературної освіти у 5 – 11 класах на основі  компетентнісного підходу, підсумкове оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови і літератури (зміст, форма, тип завдань, критерії оцінювання) та заповнення шкільної документації (методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів Тернопільського ОКІППО Майя Кондирєва).

На завершення роботи заходу філологам було запропоновано обмін думками щодо особливостей роботи з порушеного питання.

Технічний супровід проведення онлайн-наради здійснила методист центру інформатики, інформаційно-комунікаційних технологій і дистанційної освіти Тернопільського ОКІППО Мочук О. Б.

Інформацію про проведений захід, методичні рекомендації буде розміщено на головній сторінці блогу «Паланка словесника», а також – покликання, за яким можна переглянути відеозапис онлайн-наради на ютуб-каналі.

ВІРТУАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ КАБІНЕТИ
Нова українська школа
ЗНО
Виховна робота: Сайт, Facebook
Інформаційно-комунікаційні технології
Інклюзивне навчання
Навчально-методичний центр психологічної служби і соціальної роботи
Відділ організаційно-методичної та інформаційно-видавничої діяльності
Еколого-природниче спрямування
Новини МОН України

Корисні ресурси
Офіційне інтернет-представництва Президента України
Верховна Рада України
Комітет з питань науки і освіти ВРУ
Урядовий Портал
Міністерство освіти і науки України
Тернопільська обласна рада
Тернопільська обласна державна адміністрація
Управління освіти і науки ТОДА
Інститут модернізації змісту освіти
Український інститут національної пам'яті
Український центр оцінювання якості освіти
Івано-Франківський регіональний центр оцінювання якості освіти