Онлайн-тренінг «Педагогічний маркетинг у професійній діяльності педагога Нової української школи»

Відповідно до плану роботи Тернопільського ОКІППО 21 травня 2021 року для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти Тернопільської області на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet  проведено онлайн-тренінг «Педагогічний маркетинг у професійній діяльності педагога Нової української школи».

Мета заходу – ознайомлення педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти з поняттям та принципами педагогічного маркетингу педагога Нової української школи; основними інструментами педагогічного маркетингу та шляхами їх використання; створення ефективної платформи навчання, що забезпечить оволодіння практичним досвідом використання різних форм та інструментів педагогічного маркетингу в професійній діяльності педагога.

Державна політика в сфері освіти спонукає заклади освіти все більше заглиблюватися в систему ринкових відносин. Конкурентоспроможність закладів освіти характеризується здатністю здійснювати підготовку висококваліфікованих фахівців, затребуваних на ринку праці. Саме педагогічний маркетинг може використовуватися як один із найефективніших інструментів впливу, що покликаний привести ринок освітніх послуг у відповідність до вимог часу. Педагогічний маркетинг педагога Нової української школи розглядаємо як діяльність з підвищення його конкурентоспроможності, з метою досягнення найвищої якості підготовки здобувачів знань із високим рівнем ключових компетентностей.

У рамках заходу розкрито дефініції освітній маркетинг, педагогічний маркетинг, самомаркетинг; окреслено принципи педагогічного маркетингу в системі освіти; визначено основні інструменти педагогічного маркетингу та шляхи їх використання педагогами, надано ресурсну підтримку та корисні методичні матеріали для використання в школі.

Бабовал Надія Ростиславівна, доцент кафедри  менеджменту і методології освіти ТОКІППО, кандидат економічних наук  (модератор заходу) провела міні-лекцію з елементами бесіди; розглянула кейси з самопрезентації; організувала роботу в групах, де учасники тренінгу обговорювали інструменти педагогічного маркетингу, які можуть використовувати в своїй діяльності; провела панельну дискусію «Ціннісні орієнтири педагогічного маркетингу»; підсумувала очікуваний результат учасників заходу, використовуючи   універсальну онлайн-дошку Padlet,  а на завершальному етапі, з використанням онлайн-інструменту Mentimeter, виконали вправу  «Хмаринка ідей».

Учасники тренінгу активно спілкувалися, виконували творчі завдання, обмінювалися  думками та ідеями щодо  використання інструментів педагогічного маркетингу, які може використовувати в своїй діяльності педагог Нової української школи.

Щиро дякуємо  освітянам за спільну роботу.

ВІРТУАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ КАБІНЕТИ
Нова українська школа
ЗНО
Виховна робота: Сайт, Facebook
Інформаційно-комунікаційні технології
Інклюзивне навчання
Навчально-методичний центр психологічної служби і соціальної роботи
Відділ організаційно-методичної та інформаційно-видавничої діяльності
Еколого-природниче спрямування
Новини МОН України

Корисні ресурси
Офіційне інтернет-представництва Президента України
Верховна Рада України
Комітет з питань науки і освіти ВРУ
Урядовий Портал
Міністерство освіти і науки України
Тернопільська обласна рада
Тернопільська обласна державна адміністрація
Управління освіти і науки ТОДА
Інститут модернізації змісту освіти
Український інститут національної пам'яті
Український центр оцінювання якості освіти
Івано-Франківський регіональний центр оцінювання якості освіти