Онлайн-нарада з питань організованого завершення 2020/2021 навчального року та проведення підсумкового оцінювання з математики

12 травня в режимі онлайн в Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти відбулась нарада з консультантами центрів професійного розвитку педагогічних працівників з питань  організованого завершення 2020/2021 навчального року та проведення підсумкового оцінювання з математики.

У нараді взяли  участь 40 консультантів центрів професійного розвитку педагогічних працівників.

Про особливості проведення ЗНО у 2021 році розповіла учасникам Онищук Людмила Зіновіївна, завідувач центру моніторингу якості освіти, ЗНО та аналітичної діяльності ТОКІППО. Освітяни отримали вичерпну інформацію про основні нововведення, що очікують учнів, які завершують здобуття повної загальної середньої освіти під час проходження ЗНО. Цього року учнів 11 класів звільнено від обов’язкового складання ДПА, однак звільнення від ЗНО не стосується здобувачів освіти, які планують вступати до закладів вищої освіти. Також Людмила Зіновіївна звернула увагу, що випускники мають право за власним бажанням скласти ДПА у форматі ЗНО. Спікер ознайомила учасників зібрання із вимогами  оформлення відповідної документації.

До ключових моментів організованого завершення навчального року привернула увагу учасників методист відділу методики начальних предметів та професійного розвитку педагогів Іванюк Тетяна Георгіївна. Під час спілкування з консультантами Тетяна Георгіївна наголосила на необхідності організованого завершення навчального року в усіх закладах освіти із врахуванням викликів, спричинених світовою пандемією, зокрема створенні умов для оволодіння навчальним матеріалом усіма учнями та виконання навчальної програми у повному обсязі. Зважаючи на академічну автономію закладу освіти, методист все ж рекомендувала дотримуватись тривалості навчального року, що має складати не менш 175 навчальних днів, керуючись нормами Закону про повну загальну середню освіту.

Зважаючи на те, що в школах області у навчальному році навчання відбувалось  в дистанційному та очному форматах, необхідно провести в кожному класі узагальнююче повторення та систематизацію вивченого навчального матеріалу з метою визначення рівня його засвоєння. Також вчителям математики доцільно звернути увагу на об’єктивність оцінювання та визначення рівня сформованості математичної компетентності учнів. Звертаємо особливу увагу вчителів математики на те, що вивчення математики спрямоване не лише на розвиток математичної компетентності, а й інших ключових компетентностей.

У ході проведення наради консультанти не оминули  також питання переходу учнів початкової Нової української школи на наступний рівень навчання. Методист наголосила на  важливості своєчасної підготовки до нового навчального року, зокрема в пілотних класах НУШ та підготовку учителів до впровадження Нового Державного стандарту, особливостях роботи з модельними навчальними програмами.

Матеріали онлайн-наради розміщено у віртуальному методичному кабінеті «Педагогічна майстерня математики».

ВІРТУАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ КАБІНЕТИ
Нова українська школа
ЗНО
Виховна робота: Сайт, Facebook
Інформаційно-комунікаційні технології
Інклюзивне навчання
Навчально-методичний центр психологічної служби і соціальної роботи
Відділ організаційно-методичної та інформаційно-видавничої діяльності
Еколого-природниче спрямування
Новини МОН України

Корисні ресурси
Офіційне інтернет-представництва Президента України
Верховна Рада України
Комітет з питань науки і освіти ВРУ
Урядовий Портал
Міністерство освіти і науки України
Тернопільська обласна рада
Тернопільська обласна державна адміністрація
Управління освіти і науки ТОДА
Інститут модернізації змісту освіти
Український інститут національної пам'яті
Український центр оцінювання якості освіти
Івано-Франківський регіональний центр оцінювання якості освіти